Шкільний клуб настільних соціальних ігор






19-та зустріч учасників Клубу соціальної гри міської ГО «Центр «РОДІС» 30.03.2013 р., які дарують  учням Пришибської школи три настільні гри:  «Рожеві окуляри», «Володар кілець» та «Фото-фішка».
http://www.rodis.org.ua/2013/04/blog-post_3.html 

 Використання настільних соціальних ігор у правовиховній роботі
З жовтня 2013 року за сприяння ГО «Центр «РОДІС» (м.Комсомольськ)  у Пришибській зош І-ІІІ ступенів створено шкільний клуб соціальної гри, керівником якого є Івахненко О.Ю., учитель правознавства та соціальний педагог школи.
Шкільну колекцію соціальних ігор складають 4 настільних гри просвітницько-профілактичного спрямування, включаючи правовий компонент («Рожеві окуляри», «Володар кілець», «Фото-фішка», «Крок за кроком»)
 Презентація настільних соціальних ігор для учнів школи

Гра «Фото-фішка», розроблена в рамках проекту Всеукраїнського громадського центру «Волонтер» «Профілактика ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки серед вихованців колоній для неповнолітніх» і спрямована на підвищення поінформованості учасників з питань здоров'я, наслідків ризикованої поведінки та ризику інфікування ВІЛ.
Ця гра містить 17 фото-фішок – карток з фотографіями молодих людей у ситуаціях, які пов’язані з ризикованою поведінкою або демонструють її наслідки. З іншого боку кожної картки наведені питання, які покликані стимулювати дискусію. Окремо пропонуються факт-картки, на яких підібрані факти до кожної тематики. Наприклад, проблеми алкоголю, проблеми насильства, проблеми толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих. При  чому нумерація фото-фішок і факт-карток не співпадає, оскільки учасники мають самостійно підібрати відповідні факти, щоб використати їх під час дискусії.
Щодо правового компоненту гри, то він присутній під час обговорення ряду проблем: проблеми насильства, та видів юридичної відповідальності за всі види насильства, проблеми впливу алкоголю та наркотиків на скоєння злочинів, проблеми дискримінації ВІЛ-інфікованих людей тощо.
Використання гри "Володар кілець" в роботі з учнями 

Ознайомлення учнів з правилами гри "Рожеві окуляри" 
Настільна просвітницько-профілактична гра «Рожеві окуляри», розроблена фахівцями Українського фонду «Благополуччя дітей» у рамках проекту «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад». Участь у груповій роботі під час гри сприяє ознайомленню учнівської молоді з проблемами, пов’язаними з торгівлею людьми та ризиками потрапляння до тенет торгівців людьми, а також із законами України, що стосуються попередження торгівлі людьми та захисту прав потерпілих від торгівлі людьми тощо.
Гра складається із 96 карток (48 карток-запитань та 48 карток-відповідей), які поділені на 4 кола, кожне з яких складається із 12 карток-запитань та 12 карток-відповідей. У кожному колі визначено свою тематику щодо проблем, пов’язаних із торгівлею людьми. Наприклад, коло В «Основні права людини. Правила безпечної поведінки для уникнення ситуацій, пов’язаних із торгівлею людьми» містить питання щодо основних прав людини та їх  правового захисту.
Гравці виступають як партнери в колі, а не як конкуренти. Суперечливі висловлювання, що виникають під час гри, дають ведучому підстави для висновків щодо прогалин у знаннях учасників та подальшого їх аналізу і організації подальшої просвітницько-профілактичної роботи.
Крім групового читання карток-відповідей, важливою частиною гри є групові дискусії, що не лише сприяють навчанню учнів, а й допомагають виявити установки та ціннісні орієнтації учасників, скоригувати та пояснити можливі непорозуміння, розставити основні акценти, спланувати наступні заняття та теми для детальнішого розгляду.
Презентація соціальних ігор для вчителів правознавства шкіл Кременчуцького району
http://www.rodis.org.ua/2015/03/blog-post_16.html

Досвід використання соціальних ігор у просвітницько-профілактичній роботі було представлено соціальним педагогам і психологам, а також вчителям правознавства шкіл Кременчуцького району.

Використання настільних соціальнихігор у літньому пришкільному таборі

Немає коментарів:

Дописати коментар